Såhär i däckbytartider kan det vara bra att känna till att inte ens däcken ska man lämna till CMS Group. Vi har tidigare rapporterat om autentiska fall där CMS Group förstört motordetaljer etc, men denna ironiska hälsning från signaturen zenobia visar att CMS Group faktiskt misslyckas i mycket okomplicerade fall också.
"Hämtade bilen från en auktoriserad Volvoverkstad och dom har förstört min låshylsa när dom skulle ha av framdäcken.
Står nu med två bakdäck som inte kommer loss eftersom jag inte har någon fungerande låshylsa...
Tackar för det CMS Group"
tisdag 29 mars 2011
onsdag 16 mars 2011
CMS Group kommer förlora mycket kunder
Företaget CMS Group ägs och drivs av mycket tvivelaktiga personer. Så mycket kan man förstå av hur många missnöjda kunder företaget har förvisso. Men nu har en läsare av CMS-bloggen inkommit med ett tips som ställer allt i en helt annan dager.
Tipsaren var en kund som likt många andra blivit lurad av företaget. Tipsaren tyckte att det var märkliga omständigheter runt företaget och började kolla upp. Och de fakta som vi på CMS-bloggen tack vare tipset kommer avslöja om några dagar, kommer ställa till med mycket stora problem för CMS Group. Kunder, samarbetspartners etc kommer dra öronen åt sig.
Förbered er för mycket intressant läsning!
Tipsaren var en kund som likt många andra blivit lurad av företaget. Tipsaren tyckte att det var märkliga omständigheter runt företaget och började kolla upp. Och de fakta som vi på CMS-bloggen tack vare tipset kommer avslöja om några dagar, kommer ställa till med mycket stora problem för CMS Group. Kunder, samarbetspartners etc kommer dra öronen åt sig.
Förbered er för mycket intressant läsning!
fredag 4 mars 2011
CMS-bloggen växer grymt mycket!
Bloggen om CMS Group och hur de rutinmässigt lurar sina kunder är populärare än någonsin. Och inom kort väntar nya avslöjanden om hur bolaget skrupellöst har lurat många kunder på stora belopp.
Här ser man på en graf hur mycket trafiken till sajten har ökat på bara en månad. Det är en otrolig utveckling och mycket mer än vi kunde drömma om när vi startade bloggen. Men det är inte bara potentiella kunder som hamnar här och vill läsa på vilket företag de är på gång att anlita. Även branschkollegor tittar på sajten regelbundet. Det tycker vi är extra bra, att branschen är intresserad av oseriösa aktörer och läser om hur hederligt folk luras av CMS Group. Främst är det förståss den enorma feedbacken till mailen på folk som själva lurats av CMS Group, som gör att det känns väldigt relevant att fortsätta driva bloggen.
Men denna enorma framgång har inte gått obemärkt förbi. CMS Group har plöjt ner otroliga summor för att potentiella kunder inte ska få läsa vad andra kunder råkat ut för. Man köper reklamplats över sin egen träfflista på Google för att bloggen ska hamna längre ner. På sajten Wakoopa kämpar man desperat för att trumma in sina lögner. Varje dag postar man följande meddelande i hopp om att komma högre upp i Googles ranking, så att man kan fortsätta lura kunder utan störande recensioner från tidigare kunder:
"Med hög service och kvalitet bemöter dom sina kunder på ett professionellt sätt.Fördelen med att välja CMS Group är vetskapen om att dom satsar på produkter..." bla bla
Meningarna med "dom" visar att det är det anlitade nolltaxerar-företaget Searchminds som sitter och försöker spamma massa floskler om företaget. Även på andra sidor försöker man "blogga" dessa lögner om hur företaget är så bra, medan verkligheten är att otroligt många kunder har blivit skrupellöst lurade.
De allra flesta företag med så många missnöjda kunder hade såklart satsat alla dessa hundratusentals kronor på sökmotoroptimering för att dölja dåliga recensioner på att bygga upp ett seriöst företag som inte lurade kunder, och därigenom slapp massa dåliga recensioner. Men som vi konstaterat tidigare har CMS Group inga planer på att bli ett seriöst företag utan kärnverksamheten tycks vara att lura kunder och slippa inblandning från dåliga recensioner på nätet som är ett måste för att fortsätta med det.
Här ser man på en graf hur mycket trafiken till sajten har ökat på bara en månad. Det är en otrolig utveckling och mycket mer än vi kunde drömma om när vi startade bloggen. Men det är inte bara potentiella kunder som hamnar här och vill läsa på vilket företag de är på gång att anlita. Även branschkollegor tittar på sajten regelbundet. Det tycker vi är extra bra, att branschen är intresserad av oseriösa aktörer och läser om hur hederligt folk luras av CMS Group. Främst är det förståss den enorma feedbacken till mailen på folk som själva lurats av CMS Group, som gör att det känns väldigt relevant att fortsätta driva bloggen.
Men denna enorma framgång har inte gått obemärkt förbi. CMS Group har plöjt ner otroliga summor för att potentiella kunder inte ska få läsa vad andra kunder råkat ut för. Man köper reklamplats över sin egen träfflista på Google för att bloggen ska hamna längre ner. På sajten Wakoopa kämpar man desperat för att trumma in sina lögner. Varje dag postar man följande meddelande i hopp om att komma högre upp i Googles ranking, så att man kan fortsätta lura kunder utan störande recensioner från tidigare kunder:
"Med hög service och kvalitet bemöter dom sina kunder på ett professionellt sätt.Fördelen med att välja CMS Group är vetskapen om att dom satsar på produkter..." bla bla
Meningarna med "dom" visar att det är det anlitade nolltaxerar-företaget Searchminds som sitter och försöker spamma massa floskler om företaget. Även på andra sidor försöker man "blogga" dessa lögner om hur företaget är så bra, medan verkligheten är att otroligt många kunder har blivit skrupellöst lurade.
De allra flesta företag med så många missnöjda kunder hade såklart satsat alla dessa hundratusentals kronor på sökmotoroptimering för att dölja dåliga recensioner på att bygga upp ett seriöst företag som inte lurade kunder, och därigenom slapp massa dåliga recensioner. Men som vi konstaterat tidigare har CMS Group inga planer på att bli ett seriöst företag utan kärnverksamheten tycks vara att lura kunder och slippa inblandning från dåliga recensioner på nätet som är ett måste för att fortsätta med det.