Signaturen "Renault" fick vänta fyra månader på att få ut sin bil från CMS Group för ett enkelt fel som skulle åtgärdas. Känner ni återkommande besökare på konsumentbloggen igen dessa rapporter om missförhållanden på CMS Group?
Helt riktigt, det är ett återkommande tema hos CMS Group att bilarna blir stående, ett uppmärksammat fall på konsumentsajten Fairshopping var t ex när man dessutom gjorde sönder bilen man skulle laga.
Signaturen Renault fick liksom många andra fall vi rapporterat om dessutom åka tillbaka flera gånger då CMS Groups personal är så dålig att de inte kunnat hitta felet. Därför lämnar de ut bilen och kunderna får lägga tid och pengar på att återkomma gång efter annan. I detta fall 5 gånger!
Förutom de två inlägg på Rejta som Kim van der star/annan person kopplad till CMS Group själv fabricerat, är alltså alla betyg 1 av 5 möjliga.
Så se upp när du söker en auktoriserad Renaultverkstad i Göteborg, om du vill ha din bil inom överskådlig framtid.