Signaturen "Renault" fick vänta fyra månader på att få ut sin bil från CMS Group för ett enkelt fel som skulle åtgärdas. Känner ni återkommande besökare på konsumentbloggen igen dessa rapporter om missförhållanden på CMS Group?
Helt riktigt, det är ett återkommande tema hos CMS Group att bilarna blir stående, ett uppmärksammat fall på konsumentsajten Fairshopping var t ex när man dessutom gjorde sönder bilen man skulle laga.
Signaturen Renault fick liksom många andra fall vi rapporterat om dessutom åka tillbaka flera gånger då CMS Groups personal är så dålig att de inte kunnat hitta felet. Därför lämnar de ut bilen och kunderna får lägga tid och pengar på att återkomma gång efter annan. I detta fall 5 gånger!
Förutom de två inlägg på Rejta som Kim van der star/annan person kopplad till CMS Group själv fabricerat, är alltså alla betyg 1 av 5 möjliga.
Så se upp när du söker en auktoriserad Renaultverkstad i Göteborg, om du vill ha din bil inom överskådlig framtid.
De riktiga skojare, dom säljer även elektronik under namnet priceit.se, akta er för dessa skojare. Jag själv har hämska erfarenheter av dom.
SvaraRaderaDet var intressant, det ska vi kolla upp. Skriv gärna dina erfarenheter här eller maila så att vi kan göra ett reportage om erfarenheterna som kan nå ut till fler. Det är hundratals personer som besöker bloggen och utav sökorden de kom hit på hade tänkt bli kunder hos CMS Group, de förtjänar att veta.
Radera