torsdag 28 november 2013

Åskvädergatans missnöjda kunder blev för mycket för CMS Group

De missnöjda kunderna som besöker bilverkstaden på åskvädersgatan och råkar ut för att få sina bilar förstörda blev för mycket för CMS Group.
Därför har de nu återigen förmått (troligen betalat) rejta.se att ta bort de negativa omdömen som haglar in mot bolaget.
Länken till inlägget fanns i förra inlägget, men nu möts man av ett felmeddelande.

Eftersom vi vet att CMS Groups ägare är hängivna följeslagare till bloggen visste vi att de skulle censurera de negativa omdömena, och det var därför vi tog en printscreen i förra inlägget så att den användare som tagit sig tid att förmedla till presumtiva konsumenter vad deras erfarenhet av CMS Group var, inte skulle ha gjort det förgäves.

För även om CMS Group sett till att inlägget censurerats på rejta.se hann det, bara på den korta tid det tog att få bort det, klickas vidare från denna blogg till rejta.se ett tresiffrigt antal besökare. Och inlägget finns fortfarande kvar här med fullständig text och kommer alltid att finnas kvar för alla efterföljande besökare. Det kan CMS Group aldrig ändra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar