CMS Group inkompetens som bilmekaniker blev dyrt för en Renaultägare som hade hoppats att CMS Group kunde något om bilar.
CMS Group hade struntat i att utföra kamremsbytet på ett korrekt sätt, så att konsumenten drabbades av kostnader på över 35 000 kronor! CMS Group lämnade konsumenten helt i sticket och ville inte ta sitt ansvar (vilket vi rapporterat om som en röd tråd i CMS Groups filosofi vid ett stort antal tillfällen). Läs mer om CMS Group verkstad här.
Detta har vi rapporterat om innan. Vad som är väldigt kul är att fallet snabbt blev ett av Fairshoppings mest upprörande fall. CMS Group försökte totalblåsa kunden på alla håll och kanter och folk krävde svar, närmare bestämt över 100 st läsare klickade för som sympati. Ett rekord på sajten. Men nu är antalet uppe i 331 konsumenter som håller med konsumenten att ärendet är uselt hanterat av CMS Group!
331 konsumenter, och denna ökning på bara några månader.
Detta på ett ganska gammalt ärende, men folk vill ha rättvisa och då spelar det ingen roll att fallet inte är purfärskt.
Internet försvårar helt enkelt för oseriösa företag att fortsätta blåsa folk utan att de har en chans att få reda på hur tidigare kunder har lurats.
onsdag 11 maj 2011
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar