Vi håller ständigt koll på alla konsumentsajter vad som skrivs om CMS Group och på så sätt hålla er uppdaterade om vad företagets kunder tycker.
Ytterligare en etta i betyg har CMS Group fått på Reco i dagarna, från en person som lyfter fram aspekten att man som kund på en stor märkesverkstad får betala för väldigt mycket saker man som kund inte är betjänt av.
Det är personal i en stor uppiffad reception, folk som sitter på kontorsrum, stora marknadsföringskostnader istället för nöjda/återkommande kunder och kundreferenser etc.
Allt detta ska såklart betalas i slutändan utav kunden, och det är därför ett jobb hos CMS Group är mycket dyrare än hos din "lilla" bilverkstad, som är beroende av dig som nöjd kund för att överleva. En mycket bra aspekt att tänka på när man funderar på om man ska välja CMS Group.
måndag 31 maj 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Tror du att det är bra för min bil? Jag kommer att prova några tjänster här. Jag hör också några människor som ger goda återkopplingar. Tack för era inlägg och kommentera här. bilverkstad
SvaraRadera