tisdag 27 september 2011

Fler missnöjda kunder hos CMS Group

Signaturen "Besviken" har skrivit om sin negativa erfarenhet av CMS Group.

"Lämnade in bilen för reparation och efter en vecka har felet på bilen kommit tillbaka igen. Det visade sig att mekanikern bara bytte säkringen och inte åtgärdade själva felet på bilen. Snacka om att göra det lätt för sig. Billigt var det verkligen inte heller."

Det är med andra ord välbekanta kompenenter i CMS Groups sätt att handha bilar vi stöter på:

Okunnighet om hur man lagar bilar.

Ta hutlöst betalt.

Det går inte längre att räkna på fingrarna antal fall vi har läst om där CMS Groups mekaniker låtsas laga bilen där det sedan visar sig att man inte haft en aning om vad felet är utan försökt med nån "quick-fix" så att det ska gå att ta rejält betalt, eftersom felet ser avhjälpt ut för kunden. I synnerhet det här med att byta säkring verkar vara ett standardförfarande som CMS Groups okunniga mekaniker har höga tankar om.

Läs fler omdömen om CMS Group här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar