Då vi fått mail från folk som har ärenden mot CMS Group hos ARN (Allmänna reklamationsnämnden) har vi börjat undersöka om det är vanligt.
Man kan lugnt säga att det är inte första gången CMS Group gör kunden så missnöjd att de väljer att ta ärendet till Allmänna reklamationsnämnden. Och vi ska rapportera om de fallen! Vi börjar med detta:
Här är ett fall där CMS Group gjort en dålig reperation och inte viljat kompensera kunden när denna råkat ut för att hela semestern blev förstörd.
Det hela berodde på ett bromsrör som CMS Group monterat helt felaktigt, ett riktigt dåligt utfört fackmannajobb. Kunden hade bara viljat ha bytt bromsskivor och bromsklossar - ett okomplicerat jobb för en fackman. CMS Group ville inte ens ersätta den hyrbil mannen fick betala under sin förstörda semester pga att företaget inte kan klara av ett enkelt jobb. Just detta fall har också rapporterats om i media:
CMS förlorade i ARN
torsdag 3 juni 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar