Vi har skrivit mycket om att CMS Group har extremt negativa omdömen på alla kända konsumentsajter.
Är det då inte orättvist att ett företag bara får omdömen av missnöjda kunder?
Nja, så är det faktiskt inte. Konsumentsajten Reco.se, där CMS Group inte har mindre än sex st ettor (dvs lägsta betyg), har undersökt detta. På sajten finns nästan 40 000 inlägg och över 70 % är 4:or eller 5:or, alltså mycket nöjda kunder som bemödat sig med att gå in och skriva positivt om ett företag som levererar bra tjänster.
Endast 6 procent av omdömena är väldigt missnöjda, alltså 1:or.
Det betyder att det borde vara så att även väldigt nöjda kunder hade hittat till Reco.se om de funnits. Som vår avsiktsförklaring var i första inlägget så är vår tes att det inte finns några jättenöjda kunder från CMS Group. Detta baserade vi på de otaliga kontakter vi haft med folk som använt sig av företagets tjänster och där alla var missnöjda. Detta återspeglas i de extremt negativa omdömena som finns på konsumentsajterna.
En konsumentsajt vi tidigare missat, men där även CMS Group finns omnämnda är
Cint.se
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar